Ga naar de inhoud

Informatie aanbieder

Via de Meedoen-webwinkel kunnen inwoners hun budget besteden aan activiteiten en producten van lokale aanbieders. Wilt u uw aanbod ook zichtbaar maken? Volg dan onderstaande stappen.

  • Account aanmaken
    Klik op de onderstaande knop om je aan te melden.
  • Controle door de gemeente
    Na uw aanmelding controleren wij de ingevulde gegevens. Als alles klopt, keuren wij uw account goed. U ontvangt hiervan een bericht per e-mail.
  • Producten toevoegen
    Na goedkeuring kunt u zelf uw aanbod toevoegen. Denk aan een lidmaatschap, cursus, activiteit of product. Beschrijf duidelijk wat u aanbiedt en welke prijs daarbij hoort.
  • Controle en plaatsing
    De gemeente controleert de producten die u toevoegt. Na akkoord worden ze zichtbaar geplaatst in de webwinkel.
  • Uitbetaling
    Wanneer een inwoner via de meedoen webwinkel iets bij u bestelt, betaalt de gemeente dit bedrag rechtstreeks aan u uit. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Houdt u bij het plaatsen van uw producten rekening met de hoogte van de Meedoen budgetten?

Inwoners kunnen namelijk niet bijbetalen. Hierdoor kunnen zij alleen producten bestellen die binnen hun Meedoen budget vallen. De hoogte van het budget verschilt per doelgroep. Dit hangt af van de leeftijd. De hoogte van de Meedoen budgetten zijn in 2025: 

Houdt u bij het plaatsen van uw producten ook rekening met voldoende variatie?  

Denk hierbij aan kortlopende en langdurige abonnementen, bijvoorbeeld van 3 maanden, een half jaar en een jaar. Bij het plaatsen van producten vragen wij u om ook rekening te houden met voldoende variatie in prijsklasse, van laag naar hoger.

Hoe verloopt het bestelproces?

Veelgestelde vragen aanbieders

De algemene voorwaarden zijn te lezen op deze website. Als u zich aanmeldt als aanbieder, dan wordt u gevraagd om akkoord te gaan met deze algemene voorwaarden.

Ja. U kunt uw producten het hele jaar door aanpassen.

Wij betalen de week nadat de bestelling is gedaan. U ontvangt de betaling dus zo snel mogelijk. Heeft u na twee weken nog geen betaling ontvangen? Neem dan contact op met gemeente Hellendoorn via het contactformulier of 0548 – 630 000.

Staat uw vraag er niet bij? Bekijk alle veelgestelde vragen.